Khamis, 9 Jun 2011

HaRi InI





Aku tak tau apa harus ku lakukan....Paling2 buka Fb n Blog untuk meluahkan serba sedikit tentang perasaanku yang ku pendam seorang.Fb n Blog la tempatku meluahkan.Mlm td habis RM170 beli barang dapur.Nak buat mcm mn kan.....Tanggungjawab ku boleh dikatakan  tanggungjawap seorang suami.Segala perbelanjaan aku yang keluarkan.Mampu kah aku bertahan?Mungkin ada yang tidak senang dengan ku.Hampir 2 tahun aku menanggung semua ini.Tapi aku hanya mampu berdiam sahaja..Nampak mcm tiada apa yang berlaku.Hakikatnya terlalu perit untuk aku tanggung semuanya.Jika dibandingkan dengan gaji dia gaji ku lebih kecil.Tapi aku yang tanggung semuanya.Aku terpaksa sorokan derita ku dari keluargaku kerana aku tak nak mereka risau.Kadang2 aku ingin sahaja nak pergi jauh dari kehidupan ku sekarang.Tapi aku tidak berdaya.Aku bersyukur kerana ada kawan2 yang sentiasa berada disisi ku.Mereka lah pengubat hati tatkala ku sedih.Terima kasih ku ucapakan kepada kak sumi,kak dayang,kak ct,kak diah,kak jue n pinaz.kalian banyak bantu aku sebenarnaya....Namun masih ada yang tidak senang dengan ku.Memang betul ,kawan ketawa senang nak dapat.Tapi kawan menanggis.............Dalam 10 mungkin ada seorang je.Aku juga ingin kehidupan yang sempurna dan bahagia.Tapi aku terlalu hina dimata mereka dan anggap aku ni curang.Tapi siapa berada di tempat aku,pasti akan rasa sepertimana aku rasa.Aku tau segalanya tentang cerita2 di luar.Tapi aku buat2 tak tau.Biarlah insan2 terpilih itu hidup bahagia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan